W związku z rozpoczęciem modernizacji dawnego budynku urzędu oraz zakończeniem prac w nowo powstałym budynku (dawny posterunek policji, ul. Nasielska 2) zmieniona została organizacja pracy.
W nowym budynku urzędu rozpoczęły już pracę następujące wydziały:
Parter:
- Kancelaria główna wraz z biurem podawczym
- Wydział Gospodarki Nieruchomościami, Geodezji i Planowania Przestrzennego – pokój 01
- Wydział Projektów Rozwojowych oraz Wydział Komunikacji Społecznej i Informacji – pokój 02
- Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych – pokój 03/04
Pierwsze piętro:
- Samodzielne stanowisko ds. organizacji i administracji – pokój 05
- Sekretariat wójta – pokój 07
- Wydział Budżetu – pokój 08
- Skarbnik Gminy – pokój 10
Uwaga:
- Wszelkie pisma, które dotychczas składane były w sekretariacie należy składać w kancelarii znajdującej się na parterze po lewej stronie.
- Wójt Gminy oraz Zastępca Wójta przyjmują interesantów w nowo powstałym budynku, po wcześniejszym umówieniu się za pośrednictwem sekretariatu (nr telefonu: 22 765 27 35).
- Adres do korespondencji pozostaje bez zmian – wszelkie listy do urzędu należy adresować na adres:
Urząd Gminy Pomiechówek
ul. Szkolna 1a
05-180 Pomiechówek
Wydziały, które dotychczas przyjmowały interesantów w dawnym budynku urzędu rozpoczęły pracę w budynku Gminnego Ośrodka Kultury, ul. Kilińskiego 1, piętro 1.
W budynku GOK-u tymczasowo interesantów przyjmuje:
- Widział Gospodarki Komunalnej
- Wydział Gospodarki Odpadami i Rolnictwa
- Wydział Oświaty, Kadr i Rady Gminy
- Wydział Finansów (sprawy podatkowe)
- Wydział Środowiska
- Samodzielne Stanowisko Ekodoradca
- Wydział Zarządzania Kryzysowego
- Wydział Informatyczno–Techniczny
- Sekretarz Gminy.
Po zakończeniu prac modernizacyjnych, w połowie przyszłego roku wydziały tymczasowo przyjmujące interesantów w GOK-u wrócą do budynku urzędu przy ul. Szkolnej 1a.